Pateicamies Jums par izrādīto interesi par mūsu piedāvātajiem produktiem.
Lūdzam sazināties ar mums pa tālruni, lai pārbaudītu Jūs interesējošas preces esamību noliktavā.
Apskatāmo preču attēli var nedaudz atšķirties no piedāvātās preces. Lai precizētu vai konkretizētu preces raksturojumu vai novērstu ar tās pasūtīšanu saistītās neskaidrības, lūdzam sazināties ar mums pa epastu: info@klimatapasaule.lv, tālr. 29 115 333 | 26 175 348, lai izvairītos no nepatīkamiem pārpratumiem.
Pirkuma pieteikumu varat aizpildīt latviešu vai krievu valodā
Lai izlabotu pasūtījuma laikā ieviesušās ievadkļūdas, lūdzu, sazinieties ar mums pa tālruni: 29115333 | 26175348
vai sūtiet e-pastu: info@klimatapasaule.lv
Visas preču cenas ir norādītas ieskaitot Pievienotās vērtības nodokli 21%.
Apmaksas iespējas:
- skaidrā nauda (Rīgas robežās)
- bankas karte (Rīgas robežās)
- online, ar savu internetbanku
- pārskaitījums pēc saņemta rēķina
- PayPal ātra, droša un ērta online pasūtījumu apmaksa.
- Līzings, preču iegāde uz nomaksu.
Piegāde:
Ja pirkuma summa ir lielāka par 150 €, piegāde Rīgā ir bezmaksas.
- izņemot Bolderāju, Jaunciemu un Vecmīlgrāvi kuriem piegādes izmaksas sastāda 3 €.
Pirkumiem zem 150 €, piegādes izmaksas:
-
Rīgas pilsētas robežās - 5.00 €
-
Rīgas rajonā - pēc vienošanās
Preču piegāde ir paredzēta līdz mājas durvīm Jūsu pasūtījumā norādītajā adresē.
Piegāde līdz dzīvokļa durvīm maksā 2.00 € par stāvu.
Piegāde Latvijas teritorijā notiek ar kurjerpasta palīdzību. Piegādes izcenojumi ir atkarīgi no svara un attāluma.
Preču piegādi nodrošinām 1-3 darba dienu laikā:
- no pirkuma apstiprināšanas brīža, ja izvēlētais apmaksas veids ir skaidrā naudā.
- pēc maksājuma saņemšanas mūsu bankas kontā, ja izvēlētais apmaksas veids pārskaitījums.
Neliela izmēra sūtījumiem, nodrošinām piegādi uz Omniva un Venipak pakomātiem.
Piegādes termiņš var tikt mainīts preces neesamības dēļ noliktavā, vai īpašu piegādes apstākļu dēļ.
Atteikuma tiesības
Patērētāju tiesību aizsardzības likums 12.punkts nosaka, ka Patērētājam* ir tiesības atkāpties no līguma 14 kalendāro dienu laikā un atgriezt preci pārdevējam. Taču, tai pat laikā jāņēm vērā, ka 12.11 punkts nosaka: "Patērētājs ir atbildīgs par preces vērtības samazināšanos, ja prece izmantota citā nolūkā, nevis preces rakstura, īpašību un darbības noskaidrošanai. Patērētājs nav atbildīgs par preces vērtības samazināšanos, ja pārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs nav viņu informējis par atteikuma tiesībām patērētāju tiesību aizsardzību regulējošos normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā.".
Līdz ar to, SIA AIRKOMFORTS patur tiesības celt pret patērētāju civilprasību tiesā, lai piedzītu SIA AIRKOMFORTS nodarītos zaudējumus, tai skaitā gadījumos, ja prece netiek atgriezta tās oriģinālajā iepakojumā, preces iepakojums ir būtiski bojāts, ir sabojātas preces plombas, noplēsta aizsargplēve, ir saskatāmas nevērīgas lietošanas pēdas, piemēram - skrāpējumi un tamlīdzīgi defekti. Gadījumos, kad ar preci iespējams iepazīties, tikai saplēšot vai kā citādi sabojājot preces oriģinālo iepakojumu, iepakojuma bojājums netiek ņemts par pamatu civilprasības celšanai pret Patērētāju. Šādā gadījumā, lūdzam Patērētāus saglabāt iepakojumu un atgriezt to kopā ar preci, tā kā uz iepakojuma ir norādīts preces sērijas numurs. Lai atteikuma tiesību izmantošana noritētu maksimāli ātri, lūdzam šāda veida precēm atvērt iepakojumu pēc iespējas rūpīgāk.
Patērētāju tiesību aizsardzības likums 12.9 punkts nosaka Patērētājs sedz preces atpakaļatdošanas tiešās izmaksas, izņemot gadījumus, kad pārdevējs vai pakalpojuma sniedzējs ir piekritis segt šīs izmaksas vai nav informējis patērētāju, ka izmaksas jāsedz patērētājam.
* - šeit un turpmāk Patērētājs, atbilstoši "Patērētāju tiesību aizsardzības likuma" 1.panta 3.daļai ir "fiziskā persona, kas izsaka vēlēšanos iegādāties, iegādājas vai varētu iegādāties vai izmantot preci vai pakalpojumu nolūkam, kurš nav saistīts ar tās saimniecisko vai profesionālo darbību".